Friday, February 1, 2008

Vin é grejen - ibland

Yoohoo!

Efter en lång dag var det SKÖNT att sippa i sig lite rött vin. Sitter nu lite smått onykter och chillar. Det ska bli min nya fredagsrutin - ett par glas vin.

Jag och Keba är hemma hos Mats och Karin. Har ätit och sett på Let´s Dance. Nu spelar de tennis på brorsans nya PS3. Jag spelade en match (eller var det två?) mot Karin men vann EN boll. Så jag gav upp.

Var på lektion imorse. Hade inte förberett mig. Som tur blev jag inte upplockad. Jag lärde mig förhoppningsvis något av nytta. Åkte sedan in till stan och köpte kläder till Sanna och mig som vi ska ha på uppvisningen imorgon kväll på SATS-kickoffen. SILVER all the way :)

Hann med en snabb fika med K i Gallerian. Därefter raka vägen till Globens annex där vi körde två modevisningar med PUMA på ett golfevent. Roligt! Imorgon är alla vi SATS-are upptagna med kickoffen, som tur är kör Keba och snälla lilla My hoppar in. Tack! :)

Blir knappast något bloggande imorgon - FULLT UPP hela dagen. Har kickoff med SATS, kör klass kl fyra, direkt till soundcheck och sedan (UNDERBART) ska PUMA-gänget ladda och bubbla på en relaxavdelning. På kvällen blir det stor fest med uppträdande, middag och förhoppningsvis en MASSA dans. See you folks!

No comments: