Wednesday, February 6, 2008

Ännu en bortsoven dag

Jag är en okristlig slapper. När jag kom hem idag åt jag en dajm, sedan sov jag. Sov förbi första föreläsningen. Sov förbi lunchen. Och sov förbi andra föreläsningen. Bra jobbat. Det enda som störde mig var de femtioelva samtalen från instruktörer som söker vick. Var så borta att jag inte ens vet vilka jag har pratat med.

Snart är det tenta och jag kan ingenting. Huga. Ikväll MÅSTE jag sätta igång. Kanske ni kan hytta med näven annars?

Ska strax åka till Stadion och vicka på en SatsDans. En tacksam klass att vicka på. Framförallt riktigt roligt eftersom dans är det bästa som finns. Min främsta glädjekälla. Och den sprider jag gärna till andra.

Det har börjat skymma ute. Men vi är redan inne i februari och tiden flyger iväg. Så det finns helt klart hopp! Och till helgen börjar MELODIFESTIVALEN. Älskar!

No comments: