Tuesday, February 26, 2008

All blir glada utom jag

God morgon! Skyller mina sovmorgnar den här veckan på att jag ska vända på dygnet innan jag börjar jobba natt. Kliver på imorgon. Ska bli skönt faktiskt, kanske jag kan få lite gjort medans jag jobbar. Ring inte, ring inte, ring inte...

Har blivit förkyld nu, ingen dunderförkylning än så länge men snor och tung i huvudet. Önskar att det bröt ut så jag kunde bli frisk sedan.

Var hemma hela dagen igår, var halvdäckad efter två pass och jobb under helgen. Så det kändes okej att vara lat...Pluggade i alla fall några timmmar, riktigt intressant när jag väl kommer in i det. Det SKA gå bättre på den här tentan! Tycker inte om att vara en plugglooser. Inte min stil.

Idag har jag mina två pass. Borde kanske vickat bort dem med tanke på förkylningen men det skulle nog ta mer energi att ringa efter vick än att helt enkelt köra dem själv.

Vaknar inte så där sprudlande energifylld numera, som jag brukar göra...Vill helst bara somna som :( En dag i taget, en dag i taget...Vårdepression?

No comments: