Friday, February 15, 2008

Strålande fredag

Godmorgon! Fredag! Även om jag inte jobbat på hela veckan och även om helgen innebär flera måsten är fredagskänslan lika tydlig. Och härlig.

Somnade sent i natt och vaknade således sent idag. Skamligt. Minst sagt: Okristligt. Imorse ankom mina nya sneakers som shippats hela vägen från Tyskland. Jag har följt dem via nätet. Ytterst spännande. Ni får se dem snart :)

Otroligt vackert ute med strålande sol, MÅSTE gå en promenad innan jag börjar plugga.

Veckans bedrift: Har haft en böld på hakan, en finne som gjort allt för att bli riktigt, riktigt äcklig och framförallt KLÄMD av mina ivriga fingrar. Men jag har klarat mig! Inte rört den. Helt fantastiskt. Nu är den på väg bort...MOOOOHAHAHA. Finnar göre sig icke besväret att hemsöka mig igen.

No comments: