Saturday, February 23, 2008

Det susar lite mer i säven numera

Godmorgon lördag *gäsp*!

Har sovit sådär, måste nog erkänna att sängen är bra mycket skönare än soffan. Men soffan får det bli när jag är själv.

Blir mer och mer orolig för min tinnitus för varje dag som går. Som det är nu kan jag hantera det men tänk om det blir värre och värre? Det stör mig när jag ska sova och plugga, och jag har svårt att höra prat när det är en massa surr omkring. Uscha. Borde boka doktorstid. Men vad kan en doktor göra? Antaligen råda mig att sluta köra pass. No way josé.

Nej, nu ska jag lyfta på rumpan. Har två dansklasser idag, ett där jag är vikarie, den andra min ordinarie. Har inte alls lust. Känner mig dålig. Både fysiskt och psykiskt. Men: It´s all in your head. Och TVÅ små timmar av mitt liv ska jag minsann klara av att hålla mig på topp. Halvtopp i alla fall. Pussar till er!

No comments: