Saturday, February 16, 2008

Delfinal två - som den skrällde

OJOJOJ. Carola och Andreas gick bara till Andra Chansen! Que? Helt obegripligt. Det är ofta det skylls på det, men i det här fallet måste det bero på att folk tog för givet att de skulle gå direkt till final. TO BAD FOLKS! Skämmes, alla ni som inte röstade. Båda mina favoriter till Andra Chansen, ovan nämnda stjärnor och Ola. Finalisterna var visserligen riktigt bra de med.

Vilket otroligt lyft från förra delfinalen. Underbart :) Mycket högre kvalitet på bidragen. Och Björn...Björn. Oh my vad vi skrattade när han flög upp i luften. HO HO HA HA HA! Nour är ju grymt rolig hon med. Förstår inte alls varför hon fått utstå sådan kritik.

Har haft utbildning av nästa omgång SatsDans idag, kul! Var fasligt trött men jag stod på benen. Körde min klass sedan :)

K och jag har njutit av kycklingsallad och chips. Nu är det roliga över: Tentaplugg. Imorgon gäller det och jag har ingen som helst ångest. Det är ett kusligt oroväckande tecken. Mitt första kugg någonsin perhaps?

No comments: