Wednesday, February 13, 2008

Partajsugen

Min outfit på dansen idag. Tusan alltså, ska börja klä mig lite roligare än bara linne och byxor hädanefter. Och jag som aldrig har trivts i keps. Nu vet jag varför! På modevisningen med Puma kom en tjej fram och spände kepsen där bak. Ahaaaaaaa...jag som trodde den skulle sitta löst. Det är ju därför jag tyckt alla kepsar är för små. Men nu vet jag bättre. Jag är inte lika big-headed som jag befarat.

Såg ni Gynning in Ruski? Haha. Shit vad sugen jag blev på att gå ut på nattklubb. Lite butter över att jag missade det när jag var i St Petersburg förra våren. De verkar ju vara grymma ryssarna på att klubba. Men i L.A., då jäklar. Då ska jag beundra de halvnakna dansarna på pelarna när de åmar sig, och be om att få klättra upp jag med.

Jag och Keba har druckit te och ätit popcorn. Mums. En dag utan något snacks, är ingen dag värd att nämnas.

4 comments:

Josie1 said...

De e bara att klättra upp, jag följer med!

Sara said...

WEEEEEE...då jäklar ska här klättras och dansas både halvnaket, sexigt och brunbränt!!! Hihi...pussen på dig min tokusvän =)

Chris said...

du är skitsnygg i keps ju, keps är så bra...bad-hairday-räddningen dessutom=)


Bara så du vet är jag heltaggad på vårt projekt, har redan kollat upp starta-eget kurser =)
Drömmar är till för att uppfyllas! På vår fikastund ska det planeras!!! Bjud in pappa Lilja om han vill,hehe.

KRAM!
(Jag och Josse ska ta vara på ditt tips och återkommer med resultat) hehe

Sara said...

Jag tyckte ditt tips till flickisarna var bättre än bäst, hoppas dom lyssnar =) puss godnatt