Saturday, February 9, 2008

Underbara lördag

Godmorgon!

Nyss ätit frukost inkl. bröd rostat med nya brödrosten. Hyvens. Sakta men säkert bygger jag och Keba upp vårt kökskapital.

Idag blir det stan med mamma. Hon inbillar sig att vi ska på museum, men på ett eller annat sätt ska jag se till att vi håller oss borta från alla typer av kulturella evenemang. Jag föreslår snabb shopping (åt henne tyvärr) och sedan en låååång fika.

Kör klass i eftermiddag och ikväll blir det Melodifestivalen med hela packet i sjöstaden. Lovely! I natt är det pappa som sover här (och mamma där, omständligt värre, men rättvist) så jag får åka snyggaste bilen ikväll. Wee! Alla skulle få sig en åktur i den bilen, bilhimmelens bästa avkomma.

Nej, dags att sminka över rashet på hakan.

1 comment:

Anonymous said...

Ååååååå MELODIFESTEN ikväll, jag vill oxå titta ju =( Du får helt enkelt rapportera till mig hihi. Denna vecka gör det inget att jag missar tävlingen men nästa vecka blir det värre =) puss puss och ha en underbar dag med familjen!