Wednesday, February 6, 2008

Låt läpparna bestå i dess ursprungliga form

Gaaaaaahh. Jag och Keba sitter dästa i soffan efter mången tacos i magen och chips till efterrätt. Nu har vi sett klart alla tio avsnitt av Tell me you love me. Jag önskar att alla såg den. Livet är inte så lätt alla gånger. Tvåsamheten är en bedrift. Här bestämdes snabbt att ingen av oss är en quiter. Stanna och kämpa.

Tänkte låta morgondagen gå i produktivitetens tecken. Idag har varit en skön dag med nya jobbet som höjdpunkt, men jag kan inte belöna mig själv hur länge som helst. Tror jag.

Har bestämt mig för att heja på Barack Obama nu. Är ju egentligen ett delikat bekymmer för demokraterna att ha två fina kandidater att rösta på. Mitt val grundar jag på intet sätt på några djupare kunskaper. Men borde det inte gynna USA:s befolkning grymt mycket att få en svart president? För dem är ju detta med ras så mycket större än för oss. Så bara för det symboliska. Låt Obama styra landet nu.

Här i Sverige får vi en ny betygsskala igen. BRA. Lustigt hur alla verkar vara positivt inställda. Media försöker skapa en debatt som inte finns. Varför infördes överhuvudtaget G-MVG-skalan? Inte ens socialdemokraterna verkar ju säga emot. De har inte bestämt sig vad de tycker i frågan. Muppar.

På TV sitter just nu sexologen Linn Heed (eller liknande) med uppumpad överläpp. Jag förstår silikonbröst. Jag förstår ansiktslyft. Jag förstår t.o.m. rumpförstoring. Men opererade läppar ser förjävligt ut. Som att de slemmat på läppen. Dreglat uppåt. Varför vill man ha så?

2 comments:

Anonymous said...

Det borde ju bli ANDRUS, MEN ANDRABUS later ju battre hihi...och vi hade ju en regel att det som later bast ar ratt =)

Nu ska jag upp till mitt hotellrum och se om vi ska aka till IKEA snart. pussen

Josie1 said...

Å du funderar på så mycke roligt hihi. Jag håller med förstorar man läpparna blir man lätt en anka!