Friday, February 8, 2008

Bildpotpurri i brist på annat

Den beryktade myntburken. Även ikväll ställde jag mig och skakade burken när pappa, svägerskan och brorsan skulle åka till dem. (Mamma sover här.) Mamma tillät mig inte att ta emot pengar från svägerskan. Hon ansåg det kanske vara okristligt? Well. Jag såg inte riktigt felet i det hela men lämnade moloket tillbaka pengarna.
Brorsan vill inte att någon ska missa hans ankomst. Vinkar och lever rövare, ser ni? :)

Far och svärson. Mamma åkte med pappa hit i hans fiina bil. De hade åkt 190 utan att hon märkt det. Jag är förbluffad.
Hon vägrar vara med på bild. Men nya stövlar har hon, kära mamma.
Jag på bussen igår, på väg till Ciao Ciao och god middag.
Keba testar än en annorlunda pose än samma gamla vanliga.
Fördriver tiden innan pass.
Någon har lyckats raka av sig en bröstvårta. Typ.

No comments: