Thursday, February 14, 2008

Mitt inne i harvarperioden

Godafton. Och fortsatt trevlig allahjärtansdag ;)

Har nyss ätit middag med K. Nu måste jag tentaplugga lite innan jag får glass. Alltid måste man vara duktig först...

Vi var och dansade förut, en jazzklass på SATS. Var sådär i ärlighetens namn. Dansen var alldeles för svår. När t.o.m. jag som har en dansutbildning i bagaget får kämpa lite tycker jag det är fel, det är trots allt ett gym vi snackar om. Knappast riktiga dansare som tar sådana klasser. Själva koreografin var bra men annars...Nja. Hur som haver, skönt att röra på kroppen och trots allt...få dansa.

Affärslunchen idag var hyvens. Sushin satt fint i magen. Våra samtalsämnen höll ingen högre kvalitet. Inga affärer som kirrades alltså. Skönt så, med sin storebror får man vara sig själv :)

Känns lite deppigt. Har snöat ikväll. Alla har pratat om att våren är kommen men nej, det är för tidigt! Så låt er inte luras av lite sol. Har inga planer i helgen, känns supertråkigt men samtidigt har jag tenta på söndagmorgon så jag kan inte sätta igång något heller. Märkligt hur tentorna här tar plats helgdagar. Nej ni. Jag fortsätter med min nedräkning mot gladare dagar. Jag håller fast vid min åsikt att perioden mellan nyår och påsk är en enda låång harvarperiod. Harva, harva, harva, förhoppningsvis med små glädjekällor emellanåt.

No comments: