Monday, February 4, 2008

Skön måndag - edited

Godmorgon! Sicken härlig måndag. INGET PLANERAT i kalendern. Lite sagolikt faktiskt. Har visserligen precis gjort en att-göra-lista men alla aktiviteterna utom promenaden rör sig inom hemmets väggar.
  • Städa check
  • Gå promenad check
  • Betala elräkning check
  • PLUGGA
  • Kolla tentan
  • Göra klart inbjudningskort check
  • Baka kaka (vill bocka av en till ruta på K:s 3-års-present) check (fanns inte bakpulver, men fick godkänt för en shake´n bake kaka)
Mitt i alla möda att försöka fixa vick till på onsdag (skulle verkligen behöva gå på en annan viktig grej) fick jag ett bra telefonsamtal. Wee! Håller tummarna :)

Superbowl i natt var maffigt. Jag fick extrem ståpäls när halvleksunderhållningen drog igång. Oh my! Så sjukt många människor, och så pampigt. Jag hade nog svimmat om jag varit på plats. Min längtan efter L.A.-resan ökade påtagligt. Ska bli så underbart att åka till värmen, vänner och det bästa Amerikat i april. Lättja i två veckor.

Jag och K har sett alla Entourage- och Californicationavsnitt som går att ladda ner, så nu har vi börjat med Dirt och Tell me you love me istället. Den första är sådär. Gillar inte riktigt utformningen. Men Courtney Cox är riktigt bra. Den senare däremot är grymt bra. Om det inte vore för att de pippar hejvilt och man får se i stort sett allt (porrtankar ligger nära förestående) hade jag tipsat alla att se den. Till och med jag och K sitter och blir lite generade när de kör igång. Handlar om fyra par och deras relationer. Mycket verklighetsförankrat. Så, njut av sexet eller blunda när det hettar till, men se serien.

1 comment:

Chris said...

...ehhh....man hejar väl på det laget som vinner..? Vi kollade inte så mycket på matchen men jag njöt också av pausunderhållningen,mäktigt! Såg du Justins pepsi-reklam då? cool! vi satt och kollade på hans och Brittans pausuppträdande från år 2000 (eller var det -99?) och längtade tillbaka efter pop-tiden! snyft! nu ska jag ta med dom här två yrpannorna till skolan för första gången,hehe! PUSS