Sunday, February 17, 2008

Goda bullar

Klappa takten alla bagarbarn, bullfest bullfest hela dan :)
Jag och Keba ger oss själva bullkomplimanger hela tiden. Supermysigt att baka bullar! Tillsammans dessutom :) Keba som inte äter smör (när han ser det, i kakor och mat går det bra) mådde lite illa när han insåg hur sjukt mycket smör det är i bullar. Nästa söndag får det nog bli något nyttigare. Men nu har vi ett bull-lager i frysen. Kom och fika!Stökigt i köket under tentaplugg. Efter storstädning av lägenhet, köket fint igen! Ser ni bordell-lampan? Den är för härlig.

2 comments:

Anonymous said...

Ååååå bullarna ser sjukt goda ut. Kan du snälla spara en till mig =) Hörru, ni vill inte flytta hit bästa termin, det finns ett rum ledigt =) Jag skulle ABSOLUT inte ha något emot att stanna, hihi. Puss älskade vän

Anonymous said...

Haha, vad roligt jag hade skrivit, massa stavfel ju hahaha. FLYTTA HIT koooooom =) Jag stannar om du flyttar hit, helt klart =)

Försöker lägga in foto på mitt nya Kaliforniska ID-kort, coohooolt måste jag säga.

PUSS och ha en bäst dag.

Fy vad jag spyr på alla som snackar skit om carola. Skönt att du också försvarar henne. Här är det ju värsta Britneyhysterin också helt sjukt.

Move here please efter sommaren =)