Wednesday, February 27, 2008

Nattjobbet har börjat


Yo! Mobilblogg från jobbet. Känner mig förvånansvärt pigg,tror det var ett smart drag att sova länge den här veckan för att vänja mig. Även om nio timmars föreläsning fick stryka på foten. Patrics pass på Friskis var superroligt! :-D inga äppelplock där inte,bara häftiga grejer. Och cykelbyxorna slapp vi,även om han sedan förtäljde att han en gång i tiden körde i HOTPANTS. Är det verkligen okej My? :-) Jag har massor av saker att göra inatt. Plugga, träna, maila, dona...Ja just ja, jobba också. Imorgon fyller världens bästa Elin år! Ska dit efter jobbet imorgonbitti och sjunga innan jag snor hennes sängplats. ;-)

8 comments:

Chris said...

åhh jobbar du natt? det borde du och jag göra nån gång framöver så vi kan planera lite,hehe =) Jag landar på onsdag och ska kanske vara i Sthlm tors-fre nästa vecka. Har du ngt pass på torsdagar? Vill så gärna träna för dig och nu när du godkände Patrics pass så vågar man ju gå dit också...utan cykelbyxor och benvärmare ;-) Åh Jossan snart ska vi planera och det kommer få mig på bättre humör. PUSS

Josie1 said...

ja vill oxå planeraaa

Josie1 said...

vilken tur att friskis å svettis namnet är upptaget

Josie1 said...

jag kommer ju aldrig bli frisk så ja kan sitta uppe med er när ni jobbar natt.

Vaddå csi, Las vegas haha eller? haha. Personen i fråga skulle ta med mig på ett ställe idag med massa dansare " do u know Shane sparks" ööh DAAA. Men nu sitter jag här å febrar ist. skit

Chris said...

haha jaaa just ja du jobbar ju NU ju=) vi sitter här i soffan...snart är du här men jag där...wierd! Men jag har hört att ni kanske kommer hit i höst läääänge...hehe det ska ni göra tycker jag! you'll love it! Ja men då ska jag komma på nåt pass, kanske om jag är kvar på lördagen..ska ev på nån fest med Andrea på fre då är jag kvar i Sthlm. Jag och Josse sitter och funderar på planering nu...jag tycker att du och jag ska göra studiebesök på några mindre gym i Uppsala/Sthlm och intervjua. det skadar aldrig!
Träffade en snubbe igår som gav mig såååååå många bra tips och peppade mig ännu mera. Och du har helt rätt inställning det vet jag redan, våga = vinna!!!!!

Ringer det mkt eller?
Vi borde verkligen försöka få nån natt ihop i sommar men du ska väl inte jobba där då? eller? vad händer med Norge planerna?

Chris said...

ok ja det förstår jag verkligen, att det är mkt som händer i sommar å så =) Jag kommer vara på PS i allafall, hela min tillvaro bara vändes upp och ner nu när E gjorde slut..men jag försöker tänka positivt och att jag ändå tar rätt beslut som åker hem. Men åker ni hit i höst kan jag ju LOVA att jag kommer dö av avundsjuka ;-)

Just ja, jag kanske lämnar en väska här och lite saker i den...så kan du o Keba fylla den och ta med den hem..om det går bra? Ska se hur det går med packningen men det är en hel del...suck.

Ser verkligen fram emot att ses och jag har faktiskt en väldigt bra känsla för våran plan...så det blir spännande att se vad våra kloka huvudet kan komma fram till. LOTS OF IDEAS BABY!!!!

Du, jobba inte ihjäl dig.....;-)

Josie1 said...

Chris godkände honom haha

Josie1 said...

haha jaa, jag håller med, dom är inte kloka dom där ungdomarna!