Tuesday, February 26, 2008

Jag är FAB när jag däckar...

Nyduschad i soffan. Underbart! Har tittat på Klass 9A och nu Oscarsgalan.

Vår ambition att se galan live natten mot måndagen föll platt. I alla fall för mig. Efter att ha stoppat i mig socker i alla dess former däckade jag i soffan, sådär härligt sexig, precis när galan började. (Hann visserligen se röda mattan. Älskar USA!!!) Keba fick bokstavligen dra upp mig ur soffan, till vilt motstånd hos undertecknad. Stapplade sedan sluddrandes till sängen och däckade en gång till. Tänderna oborstade, sminket utsmetat och kläderna på. Japp...

Girlies: En PT på gymmet skulle välja ett motto som skulle stå på hans presentation på gymväggen. Jag tipsade om It´s all about the inställning. Han verkade gilla mottot men hävdade att folk skulle skratta. Varför? Detta allmängiltiga levnadsmotto fungerar ju i ALLA LÄGEN!

1 comment:

Anonymous said...

Stockholm better not be the same without me =) hehehe, va söööt du är. Du får mig alltid att börja skratta med dina kommentarer. Idag har jag mått skit, är seg och ofräsh och har ont ända ner i lungorna och så läser jag dina inlägg på min blogg och börjar skratta för mig själv HO HO HA HA HA, TACK!!!

puss från LA-land till 08-land!!!