Wednesday, February 13, 2008

"Jag ska döda dig..."

Här händer det grejer. I natt dödade jag och Keba hans två vänner. Bara sådär. Först dödar han en av polarna, och kastar ut honom från fönstret. Om jag inte minns fel. När K sedan går in i duschen blir jag skitless på den andra clownen (det är så jag minns honom), så jag kväver honom. Hur han sedan kommer ur soffan förtäljer inte storyn. Hur som helst fick jag djävulska våndor över att polisen skulle hitta mig. Det är i sådana lägen man tackar Gud när man vaknar och inser att det bara var på låtsas. Men en läxa fick jag i alla fall: Att döda en människa är inte bra. Det ger hemska orosbekymmer över om polisen kommer misstänka en eller inte. Så det är helt enkelt inte värt det.

Det är kallt här. Vårt varmvatten och värmen är avstängda hela dagen. Det är oklart om det finns ett skäl till detta eller om man helt enkelt tyckte det var ett smart sätt att spara pengar och vara miljövänlig. Men om det redan är kallt, hur kallt kommer det då inte vara kl. 15 ?

Surprise förresten att Tito fälldes. Det trodde jag inte. Klart gubben är skyldig, men kändes som lama bevis. Jag tycker det är fascinerande hur hans fru så stenhårt tror på honom. Hon måste väl ändå någonstans ana...?

Nu: Lata mig lite till. Sedan plugg. Kl 14 blir det storhandling. Ev. fika. Ikväll dansklass. Njut av solen folks! Snart sommar... ;)

1 comment:

Anonymous said...

Älsklingen, håller med dig..man får bara "döda varandra " på låssas hihi, å godisspindlar får man DÖDA i massor =)

Åååååå vad var det för ny CiaoCiao-restaurang du hade hittat? MUMS FILIBABBA! pussen på dig