Tuesday, February 5, 2008

Så var det natt igen...

Ja ni ser ju nedan vad jag egentligen åstadkommit idag. Inte mycket. Framförallt inte det viktigaste - plugget. Men men. Jag har ätit mycket. Det kanske kan kompensera?

Gick en skön 40-minuterspromenad till Bergshamra. Härligt kyligt väder. Det kändes som att jag flög fram. Fick återigen bevisat att avstånden här inte alls är så långa som man tror. Man kommer långt bara genom att traska med sina egna fossingar.

Har åtagit mig ett nytt pass på SATS. En till dans. Kul! Fridhemsplan är anläggningen. Välkomna any time ;)

TIPS till er som ska hem till S-vall (eller annan Norrlandsstad) över påsk. Hittade nyss en biljett för endast 95 pix. Bokade genast. Påsk, påsk, jag vill ha påsk!

Dagens goda gärning: Lärde Keba hur man kokar potatis. Jag tror inte jag behöver säga mer än så.

Sov gott muppar och smurfar!

No comments: