Thursday, February 28, 2008

Två fina födelsedagar!

Nämen så strålande natten har förlöpt. Bland annat med hjälp av kommentatorschatt med två av mina L.A.-brudar. Tack! :) Tänk så nära det känns fastän ni är så lååångt borta. Hujedamig.

Nu till det viktiga:

GRATTIS UNDERBARA ELIN PÅ 25-ÅRSDAGEN!!! Du rockar fett och är den bästa bästis någon kan tänka sig. Snart kommer jag hem till dig med frukost och present! Mysmiddag ikväll (eller nåt?) och 90-talsfest på lördag, weeehoo! Och snart drar vi till London och partajar. För noll kronor hopefully ;)

När jag ändå är i gasen. Från den ena till den andra:

GRATTIS FARMOR PÅ 85-ÅRSDAGEN!!! Det finns ju inte en chans i världen att du läser detta, men för rättvisans skull. Jag hoppas ni får en mysig middag du och dina söner, och att du bjuder dem på saftiga kakor. Keba & Matsen dreglar nog av avundsjuka. VI SES I PÅSK BULLFARMOR! (Och jag ska försöka ringa dig idag. Givetvis.)

1 comment:

Anonymous said...

Grattis elin samt farmor/per....när jag ändå är i gasen, roligt uttryck:)