Monday, February 11, 2008

Keba och hans nya prylar

I godan ro låg jag och filosoferade i mina balettofflor från Paris när min sambo dundrade in. Han hade haft en shoppingspree på staden med sin lattefarsapolare. Kändes inte alls rätt att det var han och inte jag som gått loss på nya saker. Men så hade han också fått sin försenade julklapp av min far i form av en extra sedel i plånboken. Så jag antar han var värd det.

Så. Här farsan kommer nu de presenter du nyss gav din svärson! Se förresten så söt han är. Han vill gärna inte vara söt, men det är då jag älskar honom som mest. När han är gullig som en apa. Eller en liten björn. Inköp ett: En rutig sjal.
Inköp två: En grå hoodtröja. Som enligt mig (den husliga förnuftiga flickvännen) kommer krympa. Får se om han orkar byta.
Inköp tre: En till hoodtröja.
Inköp fyra: En cool T-shirt. He´s a mean machine...
Inköp fem: En underbart silkesskön sjal. BRA JOBBAT baby! De här kopparna och två till fick vi av mamma i helgen. Som om de trettiotalet vi redan har inte skulle räcka ;) Men de passar strålande i vårt sovrum! Tackus !

No comments: