Sunday, February 17, 2008

Kuddbov in the house

Jo, det ska nog gå bra. Blev alltför många gissningar på första delen, men räkna kunde jag i alla fall. Tror jag. Vi får se om tre veckor.

Somnade med K i soffan när jag kom hem. Den mannen tackar aldrig nej till lite extrasömn om han så sovit 12 timmar senaste dygnet. Döm av min förvåning när jag vaknar av att han sakta och försiktigt försöker dra bort min kudde så att han kan ta den. Som för att söva mig, och säga att aaaaalllt är okej viskar han tyst, sådär hypnotiskt, ssssccccchhhhhhhhhh. WHAT THE FUCK????

Är det kärlek? Att stjäla sin flickväns kudde när hon sover?

Men jag trodde inte du skulle vakna, du sover ju så djupt...

Even worse. Hädanefter kommer framtida nackbekymmer ALLTID skyllas på kuddboven.

Hade svårt att somna om sedan, kunde inte sluta skratta. Haha. HAHAHA. Jag skrattar fortfarandre. Sssssccccchhhhhhhhhhhhhhh..............

Näe, om man skulle ta och röja upp lite i svinstian och avsluta med ett bullbak kanske?

No comments: