Monday, February 18, 2008

En BRA måndag har passerat

Ännu en dag till ända. Veckans sämsta dag dessutom. Men den här dagen har varit finemang!

Efter en lång tupplur i eftermiddags gick jag en 50-minuterspromenad till Stadion. SKÖNT! Hade sällskap i telefon av Per, vi gick promenad tillsammans men i varsin stad :) Enda nackdelen är strålningen som borrade genom mitt arma huvud. Mötte K som hade tagit det lata färdsättet, gymmade.

Ikväll har vi ätit, tittat på TV och jag har donat. Ingen stress - underbart.

Skärpning nu med min poll. Jag vet med SÄKERHET att fler än fem personer läst här idag. Var inte så mesiga nu, ta ställning. Jag vill ju veta hur många av er som jag måste övertyga senare ;)

Imorgon blir en fullspäckad dag. Har min första arbetsdag på nya jobbet, spännande! Sedan kör jag mina två klasser, och på kvällen blir det eventuellt firande av Sanna ute. Om vi hinner.

Sov gott alla mina vänner och alla som jag känner! Och okänner. Om det mot förmodan finns någon sådan.

No comments: