Tuesday, August 28, 2007

Varning för Sjukhuset

Idag är dagen då jag ska vara mer effektiv än gårdagen. Det är jag övertygad om.

Såg ni nya dokusåpan "Sjukhuset" igår? Perfekt med vardagsprogram som visas i repris sent på kvällen.

Men det var något gravt obehagligt med att titta på den gravida kvinnan som födde sin bebis. Jag blev generad i min ensamhet. HUR i hela fridens namn kan man gå med på att visa sin förlossning inför massor av tusentals människor? De konstiga ljuden som kom ur den blivande mamman var det värsta. Nära följt av de enorma utflytande brösten, med de största vårtgårdarna jag någonsin sett. Euuh...

2 comments:

My said...

Ja, undrar hur det gick till när tv3 fick godkännande att filma förlossningen. Hon såg ju inte direkt ut att vara i form att ta sådana beslut. Var det pappan? Undrar vad hon sa till honom efteråt i så fall, haha.

Josefin said...

Jag och Sara har konfererat och kom fram till att de nog frågade kvinnan i förväg. Så de väntade nog på att hon skulle komma in på sjukan. Tror vi :)Men nog tusan är det värt att fundera över!

HAHAHA, om det var pappans beslut kan man ju ana att han inte sov i sängen den natten...