Monday, August 6, 2007

Sådärja

Då var grabben hemma. Back on track.

Sommarkväll igen! Har precis ätit en något spartansk middag ute på balkongen. Vi roade oss med att tävla i vem som har haft den jobbigaste sommaren. Personligen tycker jag inte det låter alltför jobbigt att showa en skvätt varje kväll och lattja runt lite på dagarna. Det finns ju riktigt arbete som ska utföras också, som att hjälpa bankkunder till exempel ;)




Ständigt detta dilemma med vad man ska äta till middag. Dagens meny: Varsin halva mikropizza, potatissallad och majs. Till detta, vin blandat med sprite zero. Fabolous så det förslår.

Personligen är jag mycket nöjd med att jag ikväll slipper somna själv. Ett fast tag med sina armar ska han minsann få koppla runt mig.
Kuriosa: Min mamma åkte idag till Suomi för att leka med släktingar och kamrater. Saknar henne redan! Min pappa överraskade mig under dagen till det yttersta, och det uppskattas till tusen! Och han är minsann kvar i landet, skönt.

No comments: