Sunday, August 5, 2007

Festen

Jag och Elin vandrade hela vägen upp till Pers fest, mycket uppförsbackar i den här staden. När vi kom dit var det ett sjuhelsikes drag: Alla satt och stirrade in i TV:n där en Guns´n Roses-DVD spelades. Hrmm...Jag misstänker starkt att mindre än hälften var så intresserade som de såg ut. Vi fick till en lek i alla fall, den när man är en frukt och inte får visa tänderna. Haha. Löjligt hur lättroad man är.





Mitt yviga jag som blir tio gånger värre när jag har en drink i handen råkade orsaka lite blod på Elins läpp. Förlåt! Tänkte ju bara att tjejen skulle få ännu lite fylligare läppar...










Weeeeeeeeeeeeee, paaaaarty :)













Hamnade precis som alla andra gånger på Oscar. Samma musik, samma folk, same same same. Viktigt att det är cooooolt. Elin försöker stuffa igång Per :)

Träffade min barndomskamrat ute som förutom att hon fyllde år har en bebis i magen. Så sött!

No comments: