Wednesday, August 15, 2007

Byggare Bob byggde en hylla

Flitiga Myran och FeministJavisstMamma med ny skruvdragare i högsta hugg jobbade hårt. Jag fick visa min mammas jobb för Keba. Ha! Han fick titta på hennes gardiner, hennes golv, hennes skrivbord, hennes britsar, ja, ALLT! :)

Fick ofta rådet av mamma back in the days att skaffa mig en händig karl när jag blev stor. Och så blidde det. Min kille är händigast av alla killar.

Så har jag kämpat mig igenom ännu en dag på jobbet, med utbruten förkylning. Jävulen hånflinar mig rätt upp i fejan. Det är för mycket nu, jag pallar inte. Jo, jag måste. Men vill inte. Alls. Det är med ren tankestyrka jag varje morgon kliver ur soffan för att göra mig anständig. Vilket jag knappast lyckas med, jag ser helvetiskt ofräsch ut.

Snart So You Think You Can Dance. Dansarna är så fantastiskt grymma! Jag kommer på mig själv sitta med ett fånleende varje gång någon dansar. Lacey, Lacey, jag älskar henne.

No comments: