Wednesday, August 22, 2007

Dagens höjdpunkt

Haha. Jag är så trött nu.

Jag, K och mamma kommer stressade in på Fresks för att köpa färg och tapeter. Strax innan stängning, mer personal än kunder. K tar en nummerlapp som visar 86. På displayen visas att det är kund med nummer 78 som står näst på tur. Vi ställer oss framför disken för att vänta på vår tur.

-Vilket nummer har ni ? Högt?

- 86.

Tjejen bakom disken knappar nu, utan att röra en min, sakta men säkert fram till vårt nummer.

-Såå! Vad kan jag hjälpa er med?

HAHAHA. Jag skrattade högt. Hon förstod inte hur roligt det var. Det kändes som att jag befann mig i en sketch. Haha.

För övrigt är det en kass dag. Pluggningen går uruselt, jag har fastnat. Börjar få panik med flytten dessutom, är tusen prylar som ska ner i lådor. Puhhh...Trötthet och stress = irritation.

No comments: