Tuesday, August 14, 2007

Ett sjukt tråkigt inlägg, sorry

Godkväll fina människor.

Har ikväll varit på förhandsvisning av "Underbar och älskad av alla" tillsammans Mary. Förstod under filmens gång att det är just den boken av Martina Haag jag läst. Tyvärr, det är sällan jag tycker filmen är bra efter att ha läst boken med samma titel. Filmen var okej men inte så mycket mer, han man läst boken vet man precis vad som kommer hända. Visserligen gjorde den snygge dansken det hela värt det...Damn.

Sitter nu i soffan och känner mig hängig...Nysningarna blir mer och mer frekventa. FÅR inte bli sjuk! Finns ingen som helst tid just nu för sådant strunt.

På jobbet var jag nära att somna flertalet gånger. Hade helt klart inte alla hästar hemma. Fick några gånger ringa till pappa (i samma bank) bara för att hålla mig vaken men ändå sitta i telefon. Puuuh...Somnade inom tio röda när jag kom hem.

LÅT det bli fredag, och det snabbt.

No comments: