Friday, August 24, 2007

Nu får det vara nog

K blir vansinnig när han ser att jag bloggar, men jag måste få verklighetsflykta lite. (Msn:a var inte heller ok.)
Så här ser det ut nu när jag pluggar. De flesta möbler är nerburna till flyttbilen, så det enda jag har att placera min rumpa på är ett mycket skitigt golv. Papper överallt, damm överallt, saker överallt. Och i detta ska man försöka få in i skallen det Rune berättat...
(Om ni zoomar in bilden får ni en aning om min hemska hakacne. Som troligen kommer vara ännu värre imorgon då jag ätit choklad idag. Mamma gav mig choklad så hon slapp bli tjock. Tack för den du. Visst, jag tar fetman och finnarna jag, så länge du är glad.)

Försökte ta ett foto på mig själv och min nya väska som jag fick av mamma. Tyvärr kom bara axelremmen med, men jag tycker nog att man kan ana utifrån just väskans rem att det är en väska värd att bära. Det här med axelremmar har jag för övrigt varit allergisk mot, men nu ger jag det en chans. Fair play.
Pappa fyller år på lördag men då vi flyttar ner till Sthlm imorgon firade vi hans födelsedag idag. Eller firade och firade, vi åt middag ute vilket vi gör rätt så ofta i alla fall. Mysig kväll, härligt väder och riktigt god mat! Hann inte ge presenten dock...hinner nog inte bli klar med den innan vi åker...Sorry paps, men den som väntar på något gott ;)
Jesus...har varit way too much stress sista veckorna. Vad hände med den underbara sommaren? Nej, nu vill jag att allt ska falla på plats bums så att jag kan finna mig själv igen.
Pizzaätning igår hos mamma. Som ni ser är K:s pizza överbelamrad av svarta oliver. Sina egna och mina. Lite oro spred sig ibland oss över att han skulle bli olivsjuk. Såhär i efterhand ser det ut som att oron var obefogad.



No comments: