Thursday, August 9, 2007

Jag joinar Blossom i tjockisträsket

Grillherre och potatisherre. Vi gjorde grillspett som vanligt och det blev smaskigt, precis som vanligt.

Glassbilen kom med sin trallande trudelutt och jag önskade att jag var sju år igen och tjaaaaaatade om att få handla glass. Sundborn Punch. Det var tider det.


Efter middagen tog vi alla en promenad av det kortare slaget.








Jag har inte tränat den här veckan, och det har redan fått tjockiskonsekvenser. Uppsvullen och uppfettad, det är jag. Jag vet, jag vet, det är vatten och inte fett (säger jag oroligt, med darr på rösten). Whatever, kontentan av det hela är att jag ser tjockare ut, jag känner mig tjockare och är slappare. Mina armar dallrar. Det är obehagligt att böja armen för då tar den emot, min upptjockade arm. Måste åtgärdas snarast.


MEN, jag måste få skylla på att jag känt mig hängig hela veckan, varit extremt trött OCH tvingas plugga på kvällarna istället för att träna.


Imorgon: En till arbetsdag innan helg, åhhh...




No comments: