Thursday, August 23, 2007

Nääääädu....din lymmel

Då var det klart. Sorgsligt men sant. Jag har tvingats lämna mina försvunna underkläder därhän och istället köpt nya.

HM, tur att det finns. Ta 3, betala för 2. Köpte småsockar och trosor för 400 spänn.

Ja, ni kanske skrattar, men så mycket har jag inte gjort av med på underkläder...hmm...nånsin. Jag är sämst på att inhandla underkläder. Det känns tråkigt. Ändå ingen som ser dem.

Bara jag får ett tygstycke som sitter kvar hela dagen, utan att klia, och täcker det som ska täckas är jag mer än nöjd. Mycket tillfredsställd är jag nu, medveten om att jag slipper gå till underklädesavdelningen under de kommande åren. Såvida inte ännu ett mystiskt försvinnande inträffar. God forbid.

(NU slår det mig. Det är en komplott mot mig! HUR kunde jag vara så dum? Där trodde han att han var smart, den där Keba...Han har helt enkelt slängt mina trosor för att de var så slitna, sedan låtsats att han tappat bort dem, så att jag måste köpa nya fräscha. FY TUSAN. Nu är det jag som går och klämmer ur tandkrämstuben på hans sovande ansikte. Grrr...)

1 comment:

Anonymous said...

du skulle bara våga!!!!