Sunday, August 19, 2007

Min egen stjärna

Haha. Det är inte utan att man undrar vad de pysslar med egentligen på sina shower...Tack och lov var mustaschen ditmålad, puh. Han är min stjärna!

Mamma är på kurs i Sthlm och ringde igår kväll. Hon befann sig på Söder med sina vänner och tänkte att jag skulle tipsa om ett bra matställe. "Du som kan den här staden."
Eh...det enda jag såg framför mina ögon var PizzaHut. Mamma blev utan svar och jag grämde mig mäkta. Här vill en stolt mamma impa på sina polare med sin coola Sthlms-vana dotter. Magplask big time. Tänk...tänk om jag hade kunnat rekommenderat den hetaste creddigaste lilla undangömda kvarterskrogen. Och tänk om jag dessutom hade kunnat hälsa till Lasse i köket som ordnat det bästa bordet, den godaste maten och den coolaste VIP-servicen. Tänk...


1 comment:

My said...

Hihi, jag skulle nog göra nästan vad som helst för att få se Danish i en sån där peruk =)