Tuesday, August 21, 2007

Hemma i flyttkaoset igen

Hemma igen. Underbart! Nu känns det nästan lite sorgligt att inte bo här varje gång jag är i Sundsvall. Blir K:s lillebror som får husera här istället. Gissar att partajfrekvensen kommer öka markant.

Vi hade högtidlig ceremoni i köket för en stund sedan. Överlämning av nyckel till partner. Nya hemnyckeln som för övrigt liknar en bilnyckel.





Vårt omöblerade vardagsrum. Med den osmakliga fondväggen framskymtandes. Snorlimegrönt. Jag kan inte tro annat än att det var priset som styrde. Blir det första vi ska måla över. Hua.

Såg ni So You Think You Can Dance ikväll? Jag citerar Janice: OH. MY. GOD. De överträffar ju för tusan sig själva varje gång. Lacey och Wade Robson. I bow for you. Alltså, dansarna är så övergrymma att jag inte vet vad jag ska ta mig till när jag ser dem. Jag blir lycklig och frustrerad på samma gång. Och Alison...Alison från förra säsongen. Min förälskelse till henne finns kvar.

Mupparna i sovartagen :) Söta små muppar!

No comments: