Sunday, August 12, 2007

80-årskalas


Hastade iväg till Kebas släktingar som hade 40-årskalas gånger två.

På bilden till vänster kan du som läsare skönja, från vänter: Keba, släkting Sven och lillebror Dawda. Stiliga män.









Jag fick som tur var en stor låda med nya HM-kläder idag, då jag inte hade några festkläder i garderoben. Hade glömt vilka kläder jag beställt så det hela var mycket spännande. Till min förgrymmelse var hälften av kläderna för stora, fuck fuck fuck. En mycket snygg pennkjol (heter det så?) passade dock, och tillsammans med ett nytt rosa ribbat linne och Kebas hängslen fick det bli kvällens outfit. (Tjena, nu blev det modeblogg helt plötsligt. Pinsamt.) Värre var att jag senare upptäckte att även kjolen var för stor, ännu ett fuck alltså.









Mycket god mat och trevlig underhållning. Framförallt mycket alkohol vilket många tydligen inte får chansen att dricka ofta. Hehe.
Vi dansade massor till ett brett urval av musik.

Födelsedagsparet har tre unga söner varav två är ena riktiga hejare på att dansa. En av dessa två kommer bli något stort, helt klart. Han befann sig i sin egen värld när han visade sina mooves på dansgolvet. Underbart att se!




Keba och andra gäster försöker febrilt skydda sig mot den ständiga rundgången.
Rolig fest, Kebas släkt är grym!

1 comment:

Josefin said...

hahaha sista bilden på Keba är klockren han ser ut att ha jättemysigt