Tuesday, August 28, 2007

Sad sad place

Då kan jag bocka av en grej på listan i alla fall. Var på Överskottsbolaget i Solna och inhandlade en massa flaskor.

Jag hade glömt hur omständigt det kan vara att ta sig någonstans i den här staden. Visserligen bra kommunikationer men det är mycket trafik och byten krävs. Felet är nog att man inte har bil inser jag nu...

Jag satte min fot på ÖB och ville genast kliva ut. Vilken otroligt deprimerande plats att vara på. Dyster stämning minst sagt. Knäpptyst, grått och slitet. Skulle vara intressant att undersöka hur hög självmordsfrekvensen är på sådana ställen.

Nu ska jag iväg å köra klass. Därefter åka hem till mitt underbara tomtebloss och mysa :) So you think you can dance ikväll!

(Påminn mig att starta igång presentationsserien till veckan. Ni är MÅNGA som inte blivit presenterade än ;))

No comments: