Sunday, August 19, 2007

Until next time

Åker till Sthlm/Uppsala imorgon för snabbvisit. Hämta nyckel till nya placet (yes!) och köra en stepklass. Ska bli skönt att komma igång med mina pass igen, även om jag just nu känner mig riktigt ringrostig.

Tillbaka i Norrland på tisdag kväll, för några dagar.

Dags att börja anpassa sig till storstadslivet igen. Här i Sundsvall lever jag som i en liten bubbla, far away från resten av världen. En grav överdrift egentligen, är knappast en liten lantby jag är uppvuxen i, men så känns det. Här hejar jag på bra många fler människor än i Uppsala och Stockholm, vilket är trevligt ibland med MYCKET jobbigt andra gånger. Jag föredrar nog anonymiteten. Det enda som hägrar här är egentligen min mamma och pappa, de bästa! Nu tar jag ju med mig blivande sambon vilket är helt underbart.

Sambon som precis påtalar att jag måste ta mig ur mitt bloggberoende nu. Så, ciao!

3 comments:

Josefin said...

ursäkta vad sa sambon? att du skulle ta dig ur vaddåååå??? grr

My said...

Snart kommer de få börja med grupper för bloggberoende. AB - Anonyma Bloggare =)

Anonymous said...

Va e de för skitsnack...näe du..jag gillar ditt bloggberoende =) de ew mycket trevligt hihi PUss å krya på dig nu..hoppas klassen gått bra, min klass var jätterolig idag, var några nya där-blir alltid så peppad då =)