Friday, August 17, 2007

Jag ger er...

...en sjukt rolig kvinna. Eller tjej? Flicka? UNG DAM passar nog bäst.

För er som känner igen henne: JA, det är samma unga dam som i lördags var ute och festade, och som jag publicerade ett foto på här på bloggen. Görandes V-tecknet över sitt eget huvud.

Dagen efter, bakis och halvdan, ville hennes vänninas hund Barbro gå en promenad. Mary, fortfarande full, tog på sig uppdraget. Hon fann dock inget koppel, och då inte heller Barbro gav något svar på var det kunde vara, tog Mary helt enkelt det hon kunde finna. Ett nyckelband. Som spändes fast i hundens halsband.

Nu vill jag att ni föreställer er hur Mary, alltså lite smått onykter, med festklänningen och högklackade skorna på, gårdagens smink kvar, tar tag i (det i förhållande till ett normalt hundkoppel mycket korta) nyckelbandet och går ut med hunden. HAHAHAHAHAHAHA. Oh Lord.

Är det inte fantastiskt? Jag kan bara buga. Jag (och många andra) hade kanske funnit det mer naturligt att tacka nej till hundens erbjudande om en promenix, just en morgonstund som denna.

Kuriosa: Vovven gjorde till Marys förtret nummer två.

1 comment:

Anonymous said...

haha...din lilla jävel... publicerar inte bara under fyllan tiden utan även efter...men är glad att du inte berättade om själva nattliga eventen...haha Jaja..jag skrattade så jag grät när jag läser iaf.

du skriver ju faktiskt på ett fantastiskt roligt sätt men det beror kanske på att du är fantastisk på alla sätt. Var det smör nog? Eller snarare smicker nog? hehe..vet faktiskt inte vad smörandet kan ge mig...förutom kanske lite tjusigare bilder på mig (eh..leta leta leta..pust svettig...leta lite till...jävlar...det finns inga!)... Ha nu en underbar dag och hoppas det löser sig med flytten o förkylning o Barbros bajs!
:) Puss o kram