Friday, August 31, 2007

Glädjerus i kroppen

Fredag! Är så trött...Somnar på alla möjliga ställen, så fort jag sätter eller lägger mig ner. Nåväl, jag får sova på söndag kväll.

Andra dagen på utbildningen avklarad. Den ger så otroligt mycket! Helst skulle jag stanna under utbildning för mina fantastiska lärare, istället för att ge mig ut i osäkerheten. Men jag är peppad, det är jag. Som sagt tidigare, det är inte lätt, det kräver mycket jobb, MEN vill man så går det.

Idag på morgonen improviserade vi till musik inför/med varandra. Så grymt roligt! Gud vad jag älskar att dansa till musik. Gahh!!! Resten av dagen har ägnats åt att koreografera. Samt visa upp, göra om, få & ge feedback, visa upp, göra om, visa upp, göra om osv. Kul!

Och mina meddeltagare är toppen. Det märks så otroligt väl att instruktörer tillhör en speciell kategori av människor. Lätta att lära känna, positiva och snälla.

No comments: