Monday, August 6, 2007

Ett TILL inlägg???

Jag tror att det är dags att sova nu. Det kan vara så att det vore lämpligt.


Sedan senaste inlägget har jag:

- Rensat alla bilder på datorn, kategoriserat dem i olika mappar

- Dammsugit och halvstädat

- Lyssnat på två sommarprogram på P3:s webbradio. Magdalena Graf var riktigt bra. Rörande, sakligt och fina låtar. Det här med radio är förresten ett riktigt bra alternativ till alla usla program på TV. Jag blir på något sätt lugn av att lyssna, slippa se. Lyssnade förut på ännu en P3-dokumentär, denna gången om HIV:s "uppkomst" på 80-talet. Jag rekommenderar starkt att lyssna. Anton Berg är en klippa, han frågar precis det man vill veta. Har träffat honom på Sommartoppen två gånger, han är sådär oskuldsfullt söt och nyfiken.

Ni kanske undrar varför i helskotta jag har bloggat så mycket idag. Är hon helt pantad? Troligtvis är det så, i varje fall idag då lättjan totalt tagit över. Skämmes på mig. Men jag tror det kan bli lite ordning och reda när Keba anländer, då kommer inte sådana här fasoner att accepteras. Så, oroa er inte.

No comments: