Monday, August 27, 2007

Dokumenterat pluff-face

Här bakom ligger Rissne. Fina gamla Rissne. Jag såg till och med husen vi bodde i! (För er som inte var med för några år sedan bodde jag och smurfarna tillsammans i Rissne i ett år. En stor 4:a! Vi dansade på Danscenter under dagarna och kollade på TV på kvällarna. Vilket underbart liv :))







Nyvaken i fredagsmorse. Efter några timmars sömn. Jag var djuupt inne i dimman. (Men hade uppenbarligen sinnesnärvaro nog att dokumentera det hela.)

Men se, sån liten mun jag ser ut att ha. Sjukt! Har jag en liten mun? Jag som till och med kunde vända Mariekex i munnen när jag var liten.

Nej jag vet, det måste vara mitt sömndruckna pluffsiga ansikte som gör att munnen ser liten ut i jämförelse. Så måste det vara. Det är alltså pluffsigheten det är fel på, inte munnen.

I flyttbilen med skärmen som var i vägen var än man lade den.

Jag körde också storbilen. Häftish. Nice att sitta så högt upp, som att man kunde mosa de andra bilarna utan att själv få en skråma på kroppen. Svårt att veta hur stor bilen var dock. Och var den befann sig på vägen.






Den enda rummet som nästan är färdigt. Sovrummet! Det är så fint, så fint! Sängen är vårt palats. Synd bara att jag måste sova själv där i en vecka till.







1 comment:

Josefin said...

Rissne var en underbar tid, tack för den härliga bilden hihi