Sunday, August 12, 2007

Partaj - del 2

Jag ger er fortsättningen på lördagsaftonen:

Kom hem från storfesten vid ett-tiden. Vi beslöt oss för att gå ut då master och svägerskan också skulle göra det efter deltagandet på sin storfest.
Jag svidade snabbt om till en ny outfit då kjolen måste återlämnas. Ni ser i bakgrunden av fotot en röra som ger er en aning om vilket kaos vi har i lägenheten just nu. Huga.



Var mycket folk ute. Vi var på nattklubb Oscar och där fanns många bekanta. Roligt!
Kom hem efter en dryg timmes minglande och dansande, starkt illamående av någon underlig anledning.
Nu måste jag, tyvärr, göra mig anständig och pallra mig iväg till danslektion nummer två. Puh...ska bli skönt när åtminstone den punkten på att-göra-listan kan prickas av. Jag vill ju bara sova under mitt sköna täcke...
Kuriosa: Min hand som jag någon gång nånstans igår lyckades tjonga in i något hårt är fortfarande svullen och gör ont.

No comments: