Sunday, August 19, 2007

Det blev rätt många pengar...

Hemma igen. *PUST* Det är helt klart energikrävande att gå loss på IKEA.

K fick som tur var låna musikalbilen. Nice! Jag satt i passagerarsätet med huvudet högt av stolthet. De som såg mig i bilen kanske trodde att jag var kändis. Om inte, så borde de åtminstone ha trott att jag var kändisens flickvän.







Ser ni? Jag vet inte riktigt vad för varelse han ska vara, men fastklistrad på bilen är han allt. Är inte det ballt så säg.











Min förebild vad gäller walk in closets. Oh, det är så glamouröst! Jag har inte riktigt samma förutsättningar i nya lägenheten, men en variant av en gå-in-i-garderob ska jag minsann ha.
K blev helt förstörd när han, då vi skulle bära upp alla kartonger fyra trappor in i lägenheten, insåg att jag valt den högsta garderoben. Opps.

Hmm...det var liksom ingen hejd på oss. Och ändå hittade vi inte allt på vår lista. HUR kan det komma sig att varor så ofta är slut på IKEA? Det är utom mitt förstånd. Man tycker ju att det vid det här laget borde ha sjunkit in hos IKEA att de är rätt så populära, och därmed också säljer ganska så mycket av sina prylar.
Är helt slut nu efter att hostandes ha packat in och burit alla grejer. Var det ett bombnedslag här innan så är det nästintill obeboeligt nu. Måste bocka av på kvittot att allt stämmer, packa undan lite, helst gå och handla, städa och plugga. Det blir en härlig kväll det här.

1 comment:

Josefin said...

josse du skulle ha klistat fast en bild på dig själv någonstans på bilen!!!! Varför inte passa på hihi