Saturday, August 4, 2007

Shopping

Sista snabb-bloggen för dagen. Stressigt att ha funday! (Kommer precis just i detta ögonblick på att det inte alls är särskilt stressigt då jag kan ta med mig laptopen...Dumt.)

Började med en runda på stan. Lämnade Hemtex med två stora tunga kassar. I nya lgh:en ska det minsann vara kvalitet och matchande färger som gäller. Shoppade två lakan, två bäddset (dubbelbädd), fyra badlakan och fyra handdukar. Allt för en nätt summa på......sorry, men pappa läser, kan inte förtälja. Men rea var det i alla fall :)








Mamma köpte en tunika på HM, jag en t-shirt till ikväll. Jag tog en massa foton men mamma förbjuder mig strikt att ha med henne på bild. Men ni skymtar hennes hår i provhytten. Gråndin som hon numera kallar sig, vi har att göra med en kvinna som är stolt över sitt gråa hår.

Lunch, sen iväg till IKEA. Köpte inte så mycket, blev mest rekande inför de stora inköpen. Wee!

Nu: Till Kebas lägenhet, bästisen kommer alldeles strax. Sen blir det vin, sprit och fest. Hos PER. (Hörru, särskrivning är förbjudet i min blogg.)

1 comment:

Chris said...

Åh va kul med shopping, nya lakan är ju underbart, bra där med färg-matchning=) Ha så kul ikväll, hälsa Sönsvall! Och Per/Uppsalafanatikern. KRAMAR nattugglan =)