Thursday, August 30, 2007

Rapport

Gårdagskvällen spenderades i Hammarby Sjöstad efter några timmars pladder med svägerskan. Det är så fint där! Känns som utomlands. Eller som i en sagovärld.

Jag, storebror och svägerskan gick och åt kinamat på en av alla restauranger. Mysigt :)

Sov där sedan, invigde deras gästrum. Jag var först, ha! (Rosa dessutom, kan det bli bättre?)

Idag startade min 4-dagarsutbildning. En slags vidareutbildning för instruktörer. Jag har hamnat i en liten svacka så det var verkligen vältajmat. Hade gruvat mig fasligt innan. Självklart i onödan! Liten, mysig grupp med härliga människor! Och två grymma ledare. Kommer få mycket verktyg för att förbättra mig, bara man jobbar stenhårt så :)

Imorgon kommer Per till Sthlm, vi och svägerskan ska ut och äta imorgon kväll. Wee!

(Keba är i Östersund nu på turné, kommer hit nästa vecka. Längtar!)

No comments: