Tuesday, August 14, 2007

First time ever

Jag står inte ut med att vara så tråkig idag. Fy. Så jag tar till det vanliga knepet bland bloggare, jag kör en lista. Min första lista ever.

* 4 jobb jag har haft:
- Suttit i kassa på ICA-bommen
- Kört karuseller på Gröna Lund
- Gatudansare
- Jobbat i café/reception på gym
* 4 filmer jag kan se om och om igen:
- Dagboken
- The Holiday
- Dum Dummare
- Alla Sällskapresan-filmer
* 4 Städer jag har bott i:
- Sundsvall
- Uppsala
- Stockholm
- Njurunda :)
* 4 teveserier jag har tittat på:
- Vänner
- Seventh Heaven
- Cityakuten
- Loveboat
* 4 favoriträtter
- Kinamat från Blå Huset
- Kycklingfilé med det mesta
- Tortellini med ost
- Fiskgratäng
* 4 länder jag vill besöka:
- USA (igen å igen å igen!)
- Australien
- Japan
- Spanien (fastlandet)
* 4 typer av websajter jag besöker dagligen:
- Bloggar
- Nyhetstidningar
- Sökmotorer
- Communitys
* 4 ställen där jag känner mig bekväm:
- Hos mamma
- Hos pappa
- Hemma
- Som dansare på scen

That´s it. Inte ens listan var särskilt underhållande. Tips: Klicka genast bort denna blogg. Stick. Piss off!

2 comments:

Josefin said...

jo jag tyckte den var underhållande! Alltid kul att veta lixom

Anonymous said...

Jaaaaaaaaaa de va ju jätteunderhållande...å bra svar där på 4 ställen jag känner mig bekväm på ...på scen som dansare..THATS YOUUUUU min lilla diva..puss