Wednesday, August 15, 2007

Saida - HJÄLP

Mysteriet med de försvunna underkläderna forsätter. Ni förstår inte hur frustrerande det är. Jag får hjärtklappning bara av tanken.

Det vi vet är detta: Jag tvättade under kvällen. Lade in den vita tvätten (strumpor, trosor & lakan) i torktumlaren. K gick ner morgonen efter för att hämta upp de rena och torra plaggen. So far so good.

Efter detta följer olika alternativa scenarion:

- Keba tar ur tvätten ur torktumlaren, bär upp densamma i två påsar vilka för närvarande måste gömma sig jävligt väl.
- Keba tar ur tvätten ur torktumlaren, bär upp densamma i två påsar, vilka någon av oss sedan råkar missta för att vara sopor och sedermera kastar.
- Keba hämtar tvätten som hänger i torkrummet, men MISSAR att tömma torktumlaren. Något satans missfoster anser sig sedan vara berättigad till att bli ny ägare av mina trosor och småsockar.

Just denna kväll lutar det åt att det senaste alternativet är det mest sannolika. Jag ballar ur. Det har ingen som helst betydelse att trosorna var utslitna, äckliga och gamla, de var MINA och jag älskade dem. Och nästan de enda trosor jag äger. (Ägde.)

Undersökningen fortsätter, samtidigt som en helt utflippad Jossan får regelbundna utbrott orsakad av denna totala galenskap.

3 comments:

Anonymous said...

HAHAHAHAHA...du e jätterolig ska du veta HAHAHA! lycka till med trosjakten ;) puss

Josefin said...

jag saknade trosor en gång, lååång tid senare hittade jag dom i ett örngott jag inte använt på länge, eller om de var påslakan, har du kollat i dom?

Anonymous said...

HAHAHAHAHA...va roligt...i ett örngott? Ja man vet aldrig vare tt par trosor kan gömma sig HAHA puss