Monday, October 1, 2007

Skärpning

Nej men för faan, skärp er.

Än så länge har två personer (tack mina lojala sötisar) skrivit en kommentar om festen.

Vad är felet? Vill ni inte komma? NI SKA JU BARA SKRIVA OM DET SKULLE KUNNA FUNKA, DET ÄR INTE PÅ NÅGOT VIS EN BINDANDE ANMÄLAN. NI HAR INTE ENS FÅTT EN INBJUDAN ÄN! Men jag lovar er, har ni något som helst intresse av att infinna er på min fest, KOMMENTERA.

Tror ni inte att ni är bjudna? Men det är ni. Jag lovar! Alla som läser mig blogg tycker jag mycket om, därmed är ni välkomna.

Och läser DU inte min blogg, då är du uppenbarligen inte min vän, och förtjänar inte heller en plats på partajet. Ja se nu blev det klurigt va, ni latmaskar som tänkte skylla icke-kommenterandet på att ni inte läser bloggen men ändå tänkte släntra in på festen som en annan lodis. Ha!

Och nej, den upprörda stämningen på det här satans inlägget har inte alls att göra med min tenta imorgon som jag pluggat zipp, nada, nadie, zero inför.

No comments: