Saturday, October 13, 2007

Jag ger er...

...dagens outfit. Som jag kände mig mycket trendig i. Vilket jag har påtalat för mitt sällskap hela dagen. Jag har liksom eskat efter beröm och komplinganger, sådan är jag. Hemskt att erkänna, men det är sanningen.

Till saken hör att jag inte är den som vanligtvis följer modet eller per automatik klär mig trendigt. Därför vet jag så väl NÄR jag väl klär mig i sådant som Ebba och Sofie rekommenderar.

Det hade varit så mycket ballare om jag var helt omedveten om min trendighet. DET om något, hade varit häftigt. Är bara att acceptera att det inte är jag helt enkelt. På samma sätt som jag fick acceptera att jag aldrig riktigt hittade de där perfekta tighta jeansen när jag gick i högstadiet. De gick alltid ut sig. Fan.




Har tyvärr bara en suddig bild av mupparna jag åt lunch med idag. En bild som jag troligen inte ens får publicera. Hehe. Fick klagomål av storebror förut om diverse enstaka stavfel i mina inlägg. Pinsamt, jag hatar själv att läsa texter med grammatiska flaws och stavfel. Men å andra sidan, har varken tid eller ork att alltid lusläsa mina alster innan jag trycker på enter. Är ju trots allt bara en BLOGG. Inget av vikt så att säga. Men pinsamt är det allt.











1 comment:

Anonymous said...

Dina jeans ser ju grymmt snygga ut...VARIFRÅn e dom???Sprang på mats å karin idag hihi! kommer du imorrn tro???PUSS natti