Tuesday, October 9, 2007

Godmorgon!

Nyss ätit två hårdbrödmackor samt havregrynsgröt framför Nyhetsmorgon. Med en DN + min laptop i knäet. Jag är så van nu att ständigt ha underhållning mitt framför näsan att så fort jag inte har det får jag hybris. Borde gå på meditation eller något liknande. Moohaha. (Vilket påminner mig, någon som känner till en bra skrattkurs i området?)

Åker snart till studentstaden för föreläsningen med tyskarna. Känner mig grymt omotiverad. Men om jag går på mina föreläsningar så känns det åtminstone som att jag ägnar mig åt heltidsstudier.

Parantes: En av mördarna av 16-åringen på Kungsholmen hävdar att han handlade i nödvärn. *hooooossst* Ja just det ja, när grabben låg på marken var han säkerligen en överhängande risk för de fyra ynglingar som stod hängandes över honom. En spark till i huvudet var helt klart på sin plats.

Skamligt att ens försöka komma med försvarstal, ta ditt straff och håll käften.

1 comment:

Anonymous said...

Ååååå skrattkursen måste bokas in snarast =) måste leta leta leta..skulle göra ett arbete idag hade jag tänkt, för ska jobba resten av veckan, men sov bort nästan hela dan för va så laaaaat, blää, aja det e ju ingen panik med det =)detta känns inte som heltidsstudier, LYCKA TILL hos tyskarna hehe