Saturday, October 13, 2007

Seg lördag

Sitter hos brorsan och svägerskan igen. Skönt med lugn myskväll!

Känner mig hängig i kroppen. Blir andfådd på en gång när jag tränar, inte alls bra. FÅR inte bli sjuk nu, finns ingen möjlighet. Beräknar att jag får sjukna till i mellandagarna någon gång.

Har dessutom känt mig lättirriterad de senaste dagarna. Vet inte varför, men anar att det beror på stress. Även om jag tar det lugnt kan jag inte slappna av, har en ständig rastlöshet i huvudet och kroppen. Men som sagt, i jul, då beräknar jag kunna släppa saker och ting.

Har danstränat idag inför galan. Var trött, men det kändes bra. Jag blir så glad av att få dansa med mina bästa dansare igen :)

Åt lunch med mamma och storebror innan jag körde min dansklass. Dåligt med energi hos mig, som visserligen fylldes på eftersom :) Att dansa är lycka! Stannade kvar en stund efter klassen och dansade för mig själv, det kändes skönt för själen.

K är i Norrköping (tror jag?) och kör sista föreställningen av "Hetaste Laget". Kommer hem inatt. Trist att han flänger iväg titt som tätt, men samtidigt underbart att han får syssla med det han brinner för. För min K är GRYM på att dansa och sjunga, han är kung på det här med show :) Älskar dig, förlåt för min stingslighet senaste tiden ;)

NU: Snart middag med mupparna plus svägerskan. Eller nja, hon är en mupp hon med ju. Hon kom och hämtade mig på SATS efter mitt pass på min begäran, haha. Det är sådant beteende som gör att man välkomnas i familjen :)

No comments: