Friday, October 19, 2007

Jag skingrar redan nu era orosmoln gällande morgondagens frånvaro

Jag ger er trogna läsare morgondagens planer:

-Tåg till Stockholm. OKRISTLIGT tidigt.

-Förhoppningsvis dansträning med Sara.

-Dansklass :)

-Partaj med brudarna i SatsShowteam. Den glittrigaste får pris. Weee så roligt det ska bli! Det är ena riktiga festarbrudar det där...moohahah. Synd bara att jag kör två klasser på raken på söndag, den första klockan tolv. Okristligt, om jag får säga det själv. När tusan får jag bli riktigt okristligt dragen? Sådär bakis som bara jag kan? I jul I suppose. 10 veckor kvar hörde jag det ryktas om.

Sleep tight; lodisar, rövare och tofflor.

2 comments:

Anonymous said...

WEEEHAAA...tack för en underbar klass idag =)gryhymmmaste finallåten oxå, blir alltid lika glad, kan du inte dedikera nån schlagermix till mig nån vecka hihi!Hoppas du har det glittrigt värre ikväll, å nästa vecka blir det party igen weee, å sen ere snart fest hos dig =) å så MÅSTE du ta me mej till GOLDEN nån dag, skulle va sjukt kul, som gamla tider på Vickan..åååååååå!LÄNGTAR till vår picnic, vi får höras om vad vi ska ha med oss..HÖRRU, vi måste säkert äta middag ju efter en hård dags träning..vad sägs om å köpa med SUSHI på tåget??????puss

Josefin said...

SARA nu lugnar du neeer dig, Susho varje dag??? Sa inte Jossan att man inte fick äta för ofta Va? Tänk om du blir en Sushi tillslut